Hittad i gömmorna...

2009-05-16 @ 10:07:26
...en liten keramikfisk från Algarve i Portugal!

Klädkammaren gömde många minnen... bland annat den här fisken som fick flytta ut till balkongen:    

      

Och rosorna växer...

    

Golvet på balkongen är jättefult och jag hade tänkt lägga träplattor... men eftersom balkongen
ska renoveras inom en snar framtid så är det inte värt att lägga ner för mycket tid och jobb på den.
Jag får vara glad och hoppas att jag hinner använda balkongen hela sommaren och en bit in på
hösten innan det är vår tur... de ska precis till att börja på huset bredvid oss!

När de väl börjar så kan man inte använda balkongen på minst 8 veckor...

Kommentarer
Postat av: Angelica E

Hej och tack för din söta kommentar hos mig! Wow, jag är djupt imponerad - 8 barn!!! Jag som tycker att jag har det tufft ibland skrattar, med mina tre yrväder!!!



Jag återkommer så klart och lägger till dig!



Många varma kramar



Angelica

2009-05-16 @ 10:47:37
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Postat av: Therese

Tyckjer helt klart du ska fortsätta blogga men om hon tar illa vid sig får du kanske sluta att skriva om just henne! Men för allt i världen sluta inte blogga!!!

Kramis

2009-05-16 @ 12:54:49
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0