Jag blev varm i hjärtat...

2009-05-31 @ 19:24:45
Min lill Mara kom och överraskade mig... och jag blev så glad!

Har inte sett henne på flera veckor då hon är en mycket upptagen "fjortis". Det är bara kompisarna som gäller... fast idag visade hon ju att hon tänker på gamla mamma också ilband. Puss min älskling!

Lill Maran hade med små överraskningar till alla småsyskonen och jag fick ett fint kort, en fin ros och en ask Alladin chokladhjärtan.

    

Och så en bild på min lill Mara... hon är inte pigg på att ta kort så det finns inte så många av henne här på bloggen!
Så man får passa på när tillfälle ges...

    

Barnen har haft en underbar dag i Slottsskogen... undrar bara om grannmamman och grannpappan tyckte att det var lika underbart... hm... jag tvivlar på det! Tack så mycket sötnosar... min dag har varit lugnare än lugnast!

Något jag verkligen behövde...

Kommentarer
Postat av: only me

var ju gulligt av henne =)

är hon mkt lik dej eller e det bara på dessa kort jag tycker ni e väldigt lika.

2009-06-01 @ 09:29:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Klart hon liknar mig också... men den här lilla dottern är nog den som liknar sin pappa mest, och kvinnorna i hans familj!



Fasr hon har en kort uppnäsa precis som min mamma!

2009-06-01 @ 10:03:05
Postat av: Ulrica

Tycker hon liknar dig, jättesöt :)

2009-06-02 @ 13:22:27
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0