Krassliga ungar

2009-05-04 @ 12:12:52
Idag har jag lill Fan och lill Prinsessan hemma... båda är förkylda och har ont i halsen!

Inte så bra för lill Fan... honom måste vi kurera innan onsdag, för annars blir det ingen operation. Bebben är förstås hemma med sin tjusiga blåtira och är sympatisjuk.

Solen skiner ute... vet inte hur varmt det är... för jag har ännu inte stigit ut på min kära balkong! Men det ska jag alldeles strax göra...

Idag ska vi städa lill Fans rum och även rensa i skåpen... gå igenom vilka leksaker som han ska ha kvar och vilka vi kan göra oss av med. Det är faktiskt ganska så tomt på leksaker i hans rum, för sist vi rensade så kastade vi jättemycket... och inte har vi direkt handlat något nytt heller!

Det märks att han börjar bli stor för han önskar sig inte så mycket leksaker. Det är mer spel, böcker och musik som gäller!

Divan kom inte hem igår... hon tog med sig en kasse med saker till lyan igår och kom inte tillbaka... betyder nog att hon sovit första natten där! Om inte hon hittade på något annat förstås...

Nej nu ska jag lyfta på rumpan och få gjort något vettigt... man kan ju inte leka hela tiden!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0