Läsläxor

2009-05-05 @ 07:59:03
Prinsessan och jag repeterade läsläxan igen nu på morgonen innan hon gick iväg till skolan... det dök upp en tanke!

Undrar hur många läsläxor jag egentligen har lyssnat på genom åren?

Alla dessa texter som ska läsas en tre fyra gånger...

Och ... pust ... då har jag ändå två barn kvar som inte ens har börjat i skolan ännu!

Egentligen borde man ju vara ganska så smart som mamma... med tanke på all repetition man får under åren... i alla fall om man har många barn.

Kommentarer
Postat av: Piinglan

Jaa, med tanke på läxläsning håller man sig uppdaterad som förälder.



Tack du rara för din kommentar på min blogg. Skönt att få lite råd från en som vet.



Ha en härlig dag!



Hälsningar!

2009-05-05 @ 08:10:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/444

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0