Liten bloggpaus...

2009-05-25 @ 08:57:45
... har jag haft i ett par dagar!

Ganska så skönt faktiskt! Datorn har varit ute på vift med maken ett par dagar och jag har haft fullt upp hemma... äntligen har jag och tjejerna bytt rum. Det blev jättebra! Men mycket och tungt arbete för min stackars rygg...

Sitter på jobbet nu... och smygskriver! Usch och fy!

Ser ut att bli en härlig dag... jag har redan tagit mig en liten skogspromenad på ca 50 meter... för att därefter hamna i doften av syrenblommor... underbart! Sen skulle jag vara smart att gena över en gräsmatta, men det var inget vidare för skorna blev ju helt våta... så går det när man försöker vara smart!

Så nu sitter jag här i strumplästen...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0