Mamma... så vacker!

2009-05-10 @ 10:01:01
Den här sången hittade jag hos Sivan och jag var bara tvungen att låna den!

Det var det vackraste jag hört på länge...




Why did you have do die
When I was only at the age of 5
So suddenly you've gone
And I was left with answers hard to find

Now I think of you 'cause I'm in hunger for your warmth
That noone can replace
And I know that where I go
You're always by my side
I just want to let you know

Chorus:
Mama oh I miss you sometimes
Mama can you hear me when I cry
Mama oh I miss you sometimes
Mama can you hear me when I cry for you

Your spirit never dies
And all your words I treasure in my heart
You left me with a smile
But my cheeks aren't always dry for tears

Now I think...

Chorus


Kommentarer
Postat av: sivan

Det gör mig glad att du tycker om Kelly Family som jag också gillar så väldigt mycket. Den här låten är så vacker! Fram med näsduken!

Ha en fin söndag.

2009-05-10 @ 11:51:06
URL: http://jagsiv.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Åh vad roligt. The kelly family var min favoritgrupp när jag var tonåring! Jag var på flera konserter och hade alla deras skivor mm. Snacka om att det väcker minnen!!! Gillar du denna låten så sök efter Calling heaven,finns säkert på youtube, den låten är också skriven om deras mamma som gick bort i cancer. Undervbart vacker!!! Om du gillar musiken kan jag skicka lite låtar till dig, har en del på datorn! Puss och Kram

2009-05-10 @ 14:07:11
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Therese

Kolla min blogg, har lagt upp låten där! Puss

2009-05-10 @ 14:10:10
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0