Man blir så rörd...

2009-05-29 @ 20:20:33

Det här videoklippet som jag visar här nu är något av det vackraste jag sett i hela mitt liv... som jag grät!

Jag fann detta inlägg hos en bloggvän och kände mig bara tvungen att låna det...

Tycker att detta är något som alla borde se... det otroliga band, den stora kärlek som förbinder föräldrar och barn med varandra...





En dag frågar en son sin far; "Pappa, springer du en maraton med mig?"

Pappan svarar; "Ja" och de springer sin första maraton tillsammans. 


En annan dag frågar sonen sin far igen; "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen; "Ja, min son".


En dag frågar sonen sin far; "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och pappan svarar igen; "Ja"...


Team Hoyt

Och här kommer videon till denna historia:


Kommentarer
Postat av: only me

wow.. är ju så man blir lite tårögd...

ingenting är omöjligt =)

2009-05-30 @ 11:12:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0