Mätt så det förslår...

2009-05-02 @ 18:13:58
Till middag idag blev det moussaka... med tzatsiki till! Något som alla tycker är jättegott... stora som små!

Lill Fan och jag köpte glasstårta när vi var ute och handlade tidigt idag... den blev vår efterrätt och vårt lördagsmys.

Jag hade bara med mig killarna till köpcentret ... vi köpte solglasögon till dem bägge! Sist jag var där hade jag bara tjejer med mig... då handlade vi lite mer... nya klänningar, tights och även solglasögon.

Lill Fan fick pröva på att stå på en vindsurfingbräda som de monterat så att det skulle kännas som att man var på vattnet.
Det stod ett gäng killar där och demonstrerade vindsurfingbrädan och delade ut reklam om vindsurfingskolan som börjar till sommaren...

Lill Fan blev lite sugen... och varför inte... om jag har råd  vid den tiden så ska han faktiskt få gå... Prinsessan har gått väldigt dyra danskurser medans lill Fan har hållt sig till sin brottning, som är oerhört billigt!

Sen så köpte vi en inflyttningspresent till Divan men det kan vi ju inte tala om här vad det var... då får hon reda på det i förskott! Och det vill vi inte... hon får faktiskt vänta ett par dagar!

Idag skulle hon till lägenheten och måla efter jobbet!

Nu sitter Bebben här och drar i mig så nu ska vi gosa lite...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0