Skönt att veckan snart är slut!

2009-05-14 @ 08:41:37
Vet inte varför men jag längtar tills imorgon... fredag.

Jag brukar aldrig direkt se fram emot helgen... för mig är alla dagar lika... men just nu känner jag att det gärna får lov att bli helg... och ingen skola! Det har varit så svårt att få tvättid det senaste...så jag har ett berg av kläder som måste tvättas... och det är inget kul när man måste få barnen klara för skolan.

Jag lyckades sno åt mig en tid igår och fick tvättat i alla fall 4 maskiner... men det räcker inte långt!

Har inte haft någon chans att försöka rätta till det som är fel i bloggen ännu... maken sitter ju vid datorn hela tiden. Det är därför jag alltid sitter här tidigt på morgonen.

Igår hade jag en massa inlägg i huvudet... men idag är de som bortblåsta!

Längtar efter Divan...men den apan svarar inte ens i telefon!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0