Sova gott

2009-05-04 @ 20:37:32
I den här sängen skulle jag definitivt sova gott! En sån eller något liknande ska jag absolut ha i mitt hus i Toscana.

Jag gillar kombinationen utav trä och smide... det är läckert! Ser både modernt, romantiskt, elegant och klassiskt ut på en gång...

Sen med lite vackra sängkläder i så blir det den mysigaste sängen ever...

             

Blått i sovrummet sägs ju ha en lugnande effekt... likaså ljuslila och ljusgrönt!

Som ni ser så återkommer jag hela tiden till smide... gärna smide och trä i kombination!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Kikar in! :0)

Postat av: Ingela

Åh, vad fint! Jag har alltid önskat mig ett vackert sovrum.

2009-05-05 @ 22:02:03
URL: http://mammabloggen.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0