Span på stan...

2009-05-15 @ 10:06:00
Nej, jag har inte spanat in någon snygging på stan... även om det inte hade varit helt fel!

Det jag har spanat in är ett par saker från Indiska...

Krukor till balkongen eller tjejernas rum:

    

Ett litet träd att hänga smycken på till Prinsessan... som börjar bli stor och vill ha såna där puttesnuttiga saker i sitt rum:



En kanna till mamma... fast jag hade velat ha den i grönt för att matcha mina glas från Indiska:

    

Det här överkastet önskar Divan sig:

    

Kommentarer
Postat av: only me

finns mkt fint på indiska :) nästa gång jag ska åka o shoppa ska jag åka till köpcentrumet som ligger lite längre bort än det jag brukar åka till. såg nämligen att där finns affären du tipsade om tidigare de verka oxå ha mkt fint... ja titta kosta ju inget ler

2009-05-15 @ 10:12:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0