Stackars lilla pyre...

2009-05-13 @ 11:10:43
... det är inte lätt att ha nackspärr! Hoppas att det är en sån som går över relativt snabbt...

Prinsessan är inte van att hålla sig stilla... inte för att jag bett henne att hålla sig stilla utan för att det gör så ont när hon rör sig... att hon automatiskt håller sig stilla för att slippa smärtan. Prinsessan är ju en dans och gymnasiktjej... hon är en hejare både på gymnastik (volter och sånt) och på friidrott, samt att hon är en liten Maradona på fotbollsplan...

Hon gillar att vara aktiv och att röra på sig...men på samma gång är hon väldigt stillsam. Favoritsysselsättningen är att sitta och rita och måla...

Hon har älskat att rita sen hon var riktigt liten... allt hon gör är väldigt detaljrikt och välarbetat... tror att det är något vi får lov att utveckla genom lite tecknings och målningskurser så småningom!

    


Kommentarer
Postat av: Therese

Nawe stackars liten!! Ja jag klarade det till slut haha. Jag somnade sen också :) Hoppas du får en fin dag!

Kram

2009-05-13 @ 15:22:15
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Oj, hoppas att det släpper snart :) Vad söt hon är, lik mamma tycker jag :)

2009-05-13 @ 23:18:49
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Mimia

Ulrica: Hihi... tycker du! Tack... ja kanske det finns något, annars är hon det barn som är mest lik sin pappa och hans systrar!

2009-05-14 @ 08:43:05

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0