The day

2009-05-06 @ 08:44:07
Idag är dagen D för lill Fan!

Han och pappa åkte iväg till sjukhuset för en stund sen... och här sitter jag med två sjuka småttingar... båda två är superförkylda och har feber. Som tur var har lill Fan klarat sig ganska bra... hans förkylning gick över! Annars hade det inte blivit någon operation nu...

    

Känns väldigt konstigt att inte vara med...

Småbarnen skulle ju egentligen ha varit på dagis och vi skulle ha åkt till sjukan alla tre, sen skulle Värstinnan ha hämtat barnen efter skolan. Nu får jag vänta här hemma på henne istället... och kanske... beroende på hur långt de har hunnit på sjukhuset så kan jag åka dit senare.

Tycker ändå det är bra att det var pappa som åkte med... för de behöver verkligen den här ensamtiden med varandra. Pappa är ju stora idolen för lill Fan och pappa är väl inte den pappan som ägnar sig särskilt mycket åt barnen... det finns ju så mycket annat som är viktigare! Hm...

Nu kommer jag att sitta här hela dagen och oroa mig för hur det går... det är läskigt... jag tycker det känns som att man inte vet om man ska ses igen. Jag blir alltid sån när någon ska sövas... jag måste verkligen pussas och kramas och säga att jag älskar personen innan operation, höll på att krama ihjäl min lill Fan innan de gick.

Lycka till älsklingen...

         


(Måste skvallra lite... igår sökte jag en annan tjänst inom samma förvaltning där jag jobbar nu... lite spännande... jag har inte ens den utbildning de kräver, men jag vet att jag skulle klara jobbet... återstår att se vad de tycker! Man får ju chansa lite ibland... )

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Jag förstår att du också gärna varit med, men allt kommer säkert att gå bra ändå! Roligt att Pappan ställer upp.



Lycka till med sökandet av det nya jobbet. Tror på dig!



kram


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0