Underbart väder idag!

2009-05-12 @ 20:36:15

Idag jobbar jag kväll... började vid ett och slutar inte förrän nio! Men det är lugnt och skönt! Vi är bara tre stycken som jobbar... och strax går en hem... och då är vi bara två... det är lite som den där Agatha Christie filmen när folk försvinner en efter en!

Innan jag kommer hem hinner klockan bli nästan halv elva... beroende på om jag hinner med bussen härifrån eller inte.

Undrar om barnen sover eller är vakna när jag kommer hem... det är liksom inte riktigt samma ordning när jag inte är där och leker befälhavare!

Är så hungrig... det blev ingen mat för mig idag... få se om de har sparat något till mig hemma!

Sitter här och klurar på vad det är som kan ha hänt med bloggen och varför den ser ut som den gör... vet inte vad det är för fel jag har gjort. Försöker minnas om det är något jag försökt ändra eller lägga till... men minnet fungerar inte som det ska här på jobbet!

Nu slutar jag snart...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0