Barnaögon tindra...

2009-11-05 @ 18:50:06
... och även den här mammans, när hon fönstershoppar på köpcentret!

Jag bara älskar att gå runt och bara titta och planera och drömma lite grann! Och naturligtvis även småhandla lite... idag fyndade vi ett fint glasfat i pressglas på hög fot. Perfekt för julgodis!

Vi... det var Prinsessan och jag som tog oss en liten eftermiddagstur för att kika lite efter en ny jacka till henne. På Ica var det rena festen... provsmakning i mängder! Det ena gottebordet efter det andra...

Vi hittade jättefina julgardiner till köket på Hemtex, som vi dock inte köpte för jag vill kika lite till, kanske hittar jag några andra som också är fina. I år skulle jag vilja fira en hejdundrande jul... vet inte varför men det skulle kännas bra.  Men samtidigt vet jag inte om jag orkar eftersom jag kommer att jobba så mycket!

Vi köpte även ett set med väggord från Panduro... en radda med ord som ska sättas på hallväggen och även en till köksväggen.

Det enda problemet idag var att jag knappt orkade att gå för jag fick så ont i benen och ryggen... hade nästan behövt ha en rollator att luta mig mot.

Även idag blir det en sen middag...

Så nu ska jag ut i köket och bereda måltiden som för dagen består av torskfile i ugnen med ris som tillbehör.

Gott gotti gott gott!!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0