Ett "mitt i natten inlägg"...

2009-11-20 @ 00:32:40

... händer det ibland att man gör!

Som nu...

Allt är tyst och stilla och jag är så trött... men jag är ändå inte redo för sängen ännu. Är hungrig som en varg!

Allt jag ätit idag är tre smörgåsar... två till frukost klockan sju imorse och sen en till när jag kom hem från jobbet vid sjutiden på kvällen.

Hann inte köpa någon mat på arbetstid... det var mycket idag... sex sjuka. Väl hemma var det ingen som hade handlat och skåpen är tomma... själva hade de ätit korv och bröd. Det fanns tydligen ingen tid för matlagning idag... däremot kom jag hem till ett välstädat hem vilket gjorde mig mycket mycket glad.

Då behöver nämligen inte jag göra det imorgon... utan kan ta det lite lugnt istället! Och bara ta hand om tvätten... klockan sju på morgonen! Få se om jag vaknar i tid...

I morgon eller rättare sagt idag så fyller Prinsessan 10 år. Och det ska vi ju förstås fira...

Nu ska jag lära mig lite mer htmlkoder...

Ska även äta... jag har skickat en yngling för att fixa mat åt mig. Kan man inte trolla med knäna så kan man ju i alla fall vara glad att man vet hur man använder en mobiltelefon...

Stilla natt!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0