För att komma in i den rätta andan...

2009-11-05 @ 11:54:09
... när jag städar så har jag min städmusik!

Det kan vara antingen flera låtar i rad som jag lyssnar på eller så sätter jag helt enkelt cdspelaren på replay och lyssnar på samma låt hela tiden under städningen...

Här är ett par av mina städlåtar...





En annan låt jag ofta lyssnar på när jag städar är Run to you med Bryan Adams... hittade ingen you tube snutt som gick att låna!

Verkar nästan som jag ska städa idag... men det ska jag faktiskt inte göra... det är första gången på evigheter som jag inte behöver hålla på att plocka hela tiden och ändå inte komma någon vart. Nu har det varit städat i en vecka och det ser fortfarande bra ut...

Fast jag gissar ju på att det är någon annan som tagit en sväng med snabeldraken då jag har varit på jobbet!

Ska i alla fall anstränga mig lite och plocka ur och i diskmaskinen!

Kommentarer
Postat av: Penny

Jag älskar cher, tack för en skön låt....

2009-11-05 @ 13:19:20
URL: http://pinuppa.blogspot.com/
Postat av: Therese

Du har ju missat Dark Lady med Cher, den får mig alltid att spontandansa! :)

2009-11-05 @ 15:34:39
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0