Igår var jag så glad...

2009-11-06 @ 16:17:40
... jag hade ett nytt köksbord på gång!

Jag vill ju ha ett smalt men ganska så långt bord. Och det är svårt att hitta... Av en händelse så hittade jag en annons på blocket där måtten stämde bra och bordet var precis ett sådant som jag vill ha. Jag mailade kvinnan eftersom jag var intresserad... dock tyckte jag att bordet såg ut att ha vanlig bredd. Jag frågade henne om det mått hon angett verkligen stämde och hon svarade att visst stämde det. Jag blev eld och lågor och bestämde mig för att jag skulle ha det... bordet var dessutom köpt i USA och liknade inte något jag sett här innan.

Efter ett par timmar fick jag ett mail där det stod att det visst var fel mått hon angett... glädjen la sig snabbt! :(

Det är ungefär ett sånt här bord jag vill ha, fast smalare...


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Jag tror att löven du har på bloggen bråkar med koderna :P haha eller nåt!

2009-11-06 @ 17:30:40
URL: http://candis.se
Postat av: only me

Det var ju tråkigt... hoppas det rätta bordet dyker upp snart.

2009-11-06 @ 18:12:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. I FF så hoppar dom bara runt uppe vid kanten, ramlar inte ner i IE ser de bra ut hehe.



Jag hoppas att de ordnar sig, håller alla tummarna iaf!

2009-11-06 @ 18:13:04
URL: http://candis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0