Lite shopping...

2009-11-30 @ 20:42:37
... har jag ägnat mig åt i eftermiddag... eller ja tidigare ikväll kanske man ska säga.

Efter jobbet gick jag och handlade eftersom det inte var någon annan som orkade. När jag väl kom hem lagade jag mat åt alla de som varit hemma och inte gjort någonting på hela dagen förutom att vila sig.

Sen smet jag ut... ensam! Och köpte lite kläder till mig själv.

Det blev en sån här blus...



Och en sån här...




Och så köpte jag en klänning som var svart med lite petrol/turkos mönster på och en liten liten handväska som matchade färgen på mönstret. Såg en fin kofta på Lindex som också kommer att passa alldeles utmärkt tillsammans med kläningen.

Lille Bror fick en pyjamas och en tröja och ett par byxor... han tog på sig pyjamasen direkt!

Nu ska jag sätta mig någonstans och låta både hjärna och kropp slappna av... vi ska vräka oss med kladdkaka!

För imorgon ska vi börja banta... eller i alla fall tänka på figuren! Moahaha!

Kommentarer
Postat av: Lesly

Ser ut som fina kläder! Banta till jul? Hur blir det med julbordet då? :O eller kanske är det därför. Så att man får äta sig mätt under dem veckorna Sen :)

2009-11-30 @ 22:47:04
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Hejsan...

2009-12-01 @ 13:42:11
URL: http://supermumbloggen.blogg.se/
Postat av: T

Den grå var riktigt fin!

2009-12-03 @ 15:32:32
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0