Snön föll...

2009-11-13 @ 15:40:48
... men nu har det slutat! Det såg så vackert ut...

Jobbar kväll idag också!

Alla barnen är sjuka förutom lill Fan (fast i morse mådde han inte bra, vet inte om det var lite bluffsjuka)... därför ska han få åka på lite äventyr idag. Storebror hämtar honom efter jobbet och så får han följa med hem till honom och sova över där. Fast det vet inte lill Fan om ännu!

Överraskning!

I morgon är jag ledig och då ska jag iväg och titta på en sekretär... äntligen! Hoppas bara att jag kan få Prinsen att ställa upp som transportör ifall jag vill ha den.

Den här helgen ska ägnas åt vila och småpyssel... sen kommer en period då jag jobbar 5 dagar är ledig en och sen jobbar 5 dagar igen. Känns redan nu som att det kommer att bli rena döden! Passen är så långa...

Min lilla Värstinna kom hem igår kväll... hon kom och överraskade mig... hade inte en aning om att hon skulle komma hem. Hon skrämde oss rejält... bankade hårt på dörren och höll för titthålet. Vågade nästan inte öppna!

Men när hon flåsade i brevlådan och skrapade med sina naglar på dörren så förstod jag att det var hon... busa!

Snart är det dags för lite lunchrast...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0