Tidsfördriv...

2009-11-17 @ 19:40:36
... på jobbet kan vara att surfa runt på nätet!

Känner för att köpa en blus som är lite romantisk...

Brukar inte vara min stil men plötsligt så känner jag för att ha en puttesnuttig blus att ta på mig.

De här modellerna hittade jag idag...



Den här är jättefin! Den är lite mer som en tunika... och finns även i svart. Sist när jag var ute och köpte en tunika provade jag den svarta men tyckte bättre om den jag sen köpte.



Eller kanske den här...



Eller denna... alla de här tre modellerna är från Kapp Ahl. De två översta är nog mina favoriter... fast egentligen är jag inte så förtjust i ljusa kläder.

Det kanske blir den i mitten eftersom den inte är lika ljus som de andra... den översta var nämligen väldigt fin i svart... det kanske blir två!

Det är nästan en och en halv timme kvar att jobba... det går så långsamt
!

Kommentarer
Postat av: ia

De två första gillade jag skarpt!!

Jag är likadan.. gillar mörkare kläder, men har oxå varit ute efter en vit "sötare"... Jag måsste nog springa förbi KappAhl vid tillfälle.. =)

2009-11-18 @ 10:42:30
URL: http://iassida.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0