Busig lille Bror

2009-10-03 @ 09:25:43
Idag eller rättare sagt igår... för nu är klockan halv ett på natten... var lille Bror en riktig liten buse.

Det började med att han med vattenkannan vattnade alla kuddar han kunde hitta inne i tjejernas rum... och där finns det en hel del kuddar... fina sådana!

Så just nu hänger det en massa kuddar och kuddfodral på tork inne i badrummet.

På kvällen höll jag på med byrån i hallen, det behövdes skruvas lite på skenorna som håller uppe lådorna... jag blev snabbt klar med det och tänkte att jag skulle börja fixa lite med allt "lull lull" som ska vara i hallen.

Min nya matta stod ihoprullad i ett hörn... lille Bror kom till hallen och stod och tittade på mig. Jag vände mig bort från honom och nästan direkt så hör jag ett brak och krasljud... vänder mig om och ser hur mina fina ljuslyktor ligger trasiga på golvet. Glasbitar och dekorationsstenar överallt! Lille Bror, som hade "råkat" välta mattan... sprang snabbt därifrån när han såg och hörde vad som hände...

Det är så typiskt att något sånt ska hända när man nästan är klar med allt!

Men , men jag får leta efter nya liknande glaslyktor... huvudsaken är ju att ingen blev skadad!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0