Då är dagen här...

2009-10-20 @ 11:25:51
... den stora shopparedagen! Den enda dagen i månaden då jag riktigt shoppar loss...

Dagen till är så är jag ledig... haha... där visste min chef hur han skulle lägga ett bra schema!

Klockan är strax halv 12 och vi har redan slöat bort halva dagen... det är nog dags att sätta lite fart om det ska bli någon shopping... helst innan skolbarnen kommer hem.

Har suttit och småläst lite i min blogg... gud vad tråkigt... det finns ett fåtal inlägg som duger att läsa! Får väl se till att skärpa mig lite vad gäller skrivandet... till och med ungarna brukar säga att min gamla blogg var mycket roligare att läsa. Där hände det i alla fall saker!

Nej nu ska jag ut och spana efter mannen med verktygslådan eller Harleyn...


Kommentarer
Postat av: only me

ha det så roligt med shoppingen =)

själv kom man hem med en fullastad vagn med mat :p är ju shopping det oxå hehe

2009-10-20 @ 16:06:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0