Dödtråkigt men...

2009-10-03 @ 13:11:06
håll i er... mera hall!

I slutet av månaden då jag blir rik igen... tänkte jag ta mig en tur till Ikea och köpa det här skoskåpet.

                   

Man ser så dåligt, vitt mot vitt... men det här skåpet valde jag bara för att det står på ben och det är jättebra då vi har rör som går där nere... ett vanligt skåp hade inte kunnat stå där. Och så är skåpet bara 49 cm brett vilket också är en fördel, för annars hade det helt enkelt inte fått plats där det ska stå.

Fast nu är det så att skåpet är mycket snyggare i svart... som det nu är så är de andra hallmöblerna i vitt och så har jag då också en del svart i smide. Kan man avvika med ett svart skåp eller ska jag ha allt vitt?

På Ikea har de också en tamburmajor i smide, som jag kikat lite på... den är bra dels för att den är stabil och för att den har krokar i småbarnshöjd.



Den är inte lika vacker som min drömtamburmajor men jag tror ju definitivt att den är av bättre kvalite än de tamburmajorer i trä (som jag skulle sprutmåla svart) som jag hittat på second hand.

Nej nu ska jag göra lite nytta! Har suttit alldeles för mycket på rumpan idag...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0