En lugn förmiddag

2009-10-14 @ 11:28:52
Gick upp lite innan sju för att skicka iväg skolbarnen. Småbarnen och jag åt frukost och sen drog vi oss in till vardagsrummet... de ville se på barnkanalen.

Jag tog en pläd om mig och la mig på soffan, den är i skinn och den är så kall när ingen har suttit på den. Jag la mig i soffan och slumrade lite... plötsligt börjar solen lysa in genom fönstret, rätt på mitt ansikte och det känns så skönt och så varmt. Jag fick nästan lite vårkänsla... för det kändes som då vårsolen börjar att titta fram!

Jag ville inte flytta på mig, bara ligga där och känna solen värma...

Divan har rest iväg på en liten tur till huvudstaden för att hälsa på en av sina älsklingskompisar. Värstinnan är hos the Man... saknar henne så för det blir så tyst här när inte hon är hemma.

Undrar om man skulle sätta igång att göra lite nytta nu...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0