Ett litet kort pass...

2009-10-08 @ 09:37:35
... jobbar jag idag! Endast fyra timmar... sen ska jag gå och köpa UGGS till dottern.

Idag har det varit minnesstund för medarbetaren som dog i förra veckan. Det var hemskt... för han tog livet av sig!

Att människor ska behöva må så dåligt att de tar livet av sig...

Jag tycker att det är ofta som man hör att någon har tagit livet av sig. Är inte det tecken på att vi lever i en värld där allt går för fort och där människor inte bryr sig om sina medmänniskor?

Man bara ska och ska och ska och hinner knappt känna efter hur man verkligen mår...

Det är tragiskt!

Kommentarer
Postat av: emman

Jag är ju ung själv men har iiingen aning om vad Uggs är.. Vad är det? :)

2009-10-08 @ 13:12:41
Postat av: Vinnie

Fruktansvärt!!



Vi lever i en allt för stressig värld, med alla måsten och högt tempo..

2009-10-08 @ 18:31:25
URL: http://sveamys.blogg.se/
Postat av: ila

Nej det är sannt - det går i 180 km hela tiden och mer ochmer krav på hur allt ska vara - det gäller att stå emot.../kram ila

2009-10-09 @ 18:46:10

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0