Första inlägget...

2009-10-09 @ 00:19:11
... på nya datorn!

Känns lite konstigt och ovant... men det är sånt som snabbt går över. Gillar inte tangenterna... de känns mycket skönare på den andra datorn. Men det är väl ovanan...

Det har varit en väldigt lång dag... har ju både jobbat och ränt runt i köpcentrat. På lördag ska vi på kalas hos min bror... hans båda barn har nyss fyllt år! Försökte hitta något till dem... men det blev inget idag.

Istället blev det... äntligen UGGS till Värstinnan, ett par andra stövlar till Prinsessan och så en ny lampa. Som passade bra in i hallen. Sen köpte jag en påse med muttrar också... de där jäkla smidesringarna till byrån passade inte så bra som jag trodde... men med en extra mutter blir det finemang!

Divan var här en sväng... lite deppig idag, och då gör det lite extra ont i mammahjärtat.

Nä nu ska jag nana kudden...

Kommentarer
Postat av: ila

Grattis -till en aldeles egen dator/kram ila

2009-10-09 @ 18:47:17

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0