Från att ha varit en värsting...

2009-10-03 @ 13:29:46
... så är ju Paolo Roberto numera en riktig pappa och familjeman. Står i köket och lagar mat för glatta livet! Skriver kokböcker och visar upp sitt hem.

Jag har alltid gillat honom... men nu förtiden så får han ännu mer pluspoäng av mig!

Här sitter han vid sin matplats i sitt kök...



Jag gillar matplatsen jättemycket... något liknande skulle jag mycket väl kunna tänka mig. Hade inte varit fel att ha ett olivträd heller, men de verkar lite svåra att sköta och trivs tydligen inte i inomhusvärme.

Undrar förresten hur ett sånt bord skulle fungera med vilda barn? Sitter skivan fast tro? Eller ligger den bara uppe på?

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Tja det kan man ju fundera över, för han har väl med 2 barn har jag för mig o det kan ju vara lite farligt om den inte sitter fast :) Hoppas att allt är bra annars :)

2009-10-03 @ 20:58:07
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0