Halloween...

2009-10-27 @ 12:21:45
...inte bara spöken, spindlar eller andra läskiga saker! Jag tycker att Halloween är en mysig avslutning på hösten i vackra höstfärger...

Innan de sista löven faller av träden... pumpor även de i höstiga färger... levande ljus, rostade kastanjer och mys.

Få se om vi kan åstadkomma lite halloweenmys...



Det räcker nästan att dekorera med lite olika pumpor i olika storlekar...



Lite läskigheter måste det ju naturligtvis finnas...



En vacker dekoration till halloweenbordet... fin ide med både pumpor,blomster och höstlöv!





Japp där har vi det... bordet som jag vill ha i köket, antingen så här med vita pinnstolar eller så ska bordet vara vitt med svarta pinnstolar. Var sjutton får jag tag på ett sånt? Ett smalt men långt bord...

Så där nu har Värstinnan äntligen stigit upp... kanske vi kan sätta igång med något nu... hon vill ju förbereda för sin födelsedagsbjudning...

Jag ska i alla fall tvätta fönster...

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var väldigt fina bilder som du hade lagt ut här på din fina blogg hihi den där stolen med skelletet(stavning haha) skulle jag vilja ha :D kan man ha på sitt rum hihi. Jag vet haha jag har kooooonstig smak haha men det ska vara läskigt :D

2009-10-27 @ 19:31:06
URL: http://fmlthf.blogg.se/
Postat av: Vinnie

Jag har inte gjort någon Halloween dekoration härhemma. Känns inte som om den traditionen fastnat hos oss riktigt. Samtidigt som man skall jobba hela helgen så känns det inte så kul iheller.



Men att steka en kalkon lockar mig en hel del. Vi brukar äta kalkon och ha det lite mysigt under Halloween helgen. Förra året var jag väl extra duktig och gröpte ur en pumpa som via hade ute i trädgården:)



Ha en härlig helg!

2009-10-30 @ 10:16:06
URL: http://sveamys.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0