Här sitter vi och skrattar...

2009-10-13 @ 18:18:10
Jag börjar bli trött nu... det ringde för en stund sen och jag svarade: 17:25

Jag vet inte varför jag svarade så... tiden stämde inte ens med vad den var! Kunden på andra sidan bara skrattade...

Kul i alla fall att man kan få sig ett gott skratt ibland... även på arbetstid!

Jag har bestämt mig för att köpa en sekretär, som jag kan använda som skriv- och databord... en lite mindre äldre modell. Och förmodligen kommer den att målas vit...

Ser ni åt vilket håll det barkar? Vitt vitt vitt...

Blir en väldigt lång dag idag... gick hemifrån halv elva och jag kommer att komma hem vid halv elva också ungefär.

Det blir att bara hoppa i säng med en gång...





Kommentarer
Postat av: pubes

haha då måste du ha varit bra trött;)

2009-10-20 @ 20:37:23
URL: http://pubes.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0