Imorgon är det dags...

2009-10-11 @ 20:46:48
... då börjar jag min månadsanställning! Nu blir det heltid och bara jobba jobba och jobba...

Jag har ju typ  avhållit mig från jobb (bara jobbat två pass) den här veckan som var och veckan innan bara för att få ordning och reda. Men jag har inte lyckats något vidare... den ordning och reda jag vill ha den får jag nog leta efter i mannaminne.

Totalt meningslöst att ens försöka göra något... och inte blir det lättare eller bättre av att man hela tiden blir motarbetad av alla.

Jag är verkligen trött på dem allihop... hade nog inte tackat nej till en SPA-helg!




Kommentarer
Postat av: ila

en spahelg skulle man inte tacka nej till/kram ila

2009-10-12 @ 21:13:52
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: ila

en spahelg skulle man inte tacka nej till/kram ila

2009-10-12 @ 21:14:07
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0