Jag ska unna mig själv...

2009-10-18 @ 10:55:04
... lite nytt när lönen kommer!

Det var ett bra tag sen jag handlade något till mig själv... det här året har det inte blivit många plagg.

Jag är en sån där person som alltid går runt och fryser när det är kallt, antingen så har jag för tunn jacka eller för tunnt på under. Använder aldrig vantar, mössa eller halsduk. Men det ska det bli ändring på nu... för nu har jag blivit så gammal att jag faktiskt fryser när jag går ut vintertid.

Och jag känner att kylan påverkar min kropp...

Har redan spanat in en härlig halsduk på Åhlens som ska bli min...

Lite smink ska också inhandlas... för det har jag nada av! Till och med mitt smink försvinner... inte för att jag använder det särskilt mycket men det kan ju vara kul att i alla fall ha en egen mascara som ingen pillar på!

Känn er träffade... ni... o huliganer som härjar i mitt hem!

Kommentarer
Postat av: Angel.värst-innan

Mamma jag använder aldrig ditt smink:O

Och jag tycker visst att det är kul när inte becka är hemma, men jag menar just den kvällen när hon kom blev det lite roligare en va vi hade innan den kvällen.

2009-10-18 @ 12:17:53
URL: http://chilenitauno.blogg.se/
Postat av: Mimia

Angel: Nä du använder aldrig mitt sånt där indianpulver eller vad sjutton det heter... haha... när du har varit framme så behöver jag inte doppa borsten i pudret på flera flera veckor.

2009-10-18 @ 19:18:57

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0