Lunch ute och lite...

2009-10-20 @ 19:47:05
... stressig shopping blev det idag!

Stressigt för att lille Bror var med och inte ville sitta stilla i vagnen... vi hade ett fasligt sjå att hålla koll på honom.
Vet inte vad det var med honom idag, men sån brukar han inte vara.
Enda anledningen till att han fick följa med var för att vi trodde att han strax skulle somna i vagnen så att vi kunde går runt och handla i lugn och ro. Men nej... den lille parveln hoppade helt sonika över sin middagslur och levde rackare i stället.

Nu sover han som en stock!

Värstinnan köpte födelsedagspresent till the Man... och så köpte hon en ny kofta, leggings och en topp till sig själv.


Det blev även ett par benvärmare med fot på... alltså ett par strumpor med väldigt högt skaft med andra ord.

Det blev även en ny pyjamas till Prinsessan som ska på pyjamasparty på lördag... hon ville ha en med långa ben för det hade hon inte. Det blev en Kitty pyjamas från H&M. Klart att man vill vara extra fin på första pyjamaspartyt!

Lille Bror, den busen, hittade en mössa som vi var tvugna att köpa för han ville absolut inte släppa den... först valde han en i rosa men sen hittade han den vi till slut köpte... den hade en stor garnboll som vippade fram och tillbaka när han svängde med huvudet.



Lill Fan som sliter ut sina kläder genom vilda lekar på nolltid fick nya byxor och en matchande huvtröja.


Sen kommer vi då till mamman... jag skulle ju unna mig själv något... hm... det blev inget i klädväg i alla fall. Det blev istället nya gardiner till vardagsrummet och så matchande kuddar till soffan. Har även hittat lite annat smått och gått som får inhandlas senare som också matchar med resten.
Både Värstinnan och jag förälskade oss i en mjuk och skön pälspläd... den står överst på listan inför nästa shoppingtur.

Häromdagen hittade jag ju äntligen en sekretär som jag ville ha... men den hade precis blivit såld och hämtad då jag ringde... man får tydligen vara väldigt snabb i vändningarna! Jag hade ju i och för sig mailat damen direkt då jag såg annonsen... men hon hade naturligtvis inte ens kollat sin mail!

Det är bara till att leta vidare...

Nu har vi börjat förbereda Värstinnans 18-års fest som ska gå av stapeln nästa vecka då hon fyller år... det blir ett halloweentema!

Nu är det dags för lite pyssel...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0