Så fasligt trött!

2009-10-12 @ 20:45:09
Först höll jag på att somna på bussen hem... och nu sitter jag här och gäspar och bara har lust att gå och lägga mig.

Är så nedrans trött!

Inte har det blivit mycket gjort heller... handlade på väg hem från jobbet och sen var jag tvungen att sträcka på ryggen när jag kom hem för jag hade så ont så att jag nästan inte kunde gå. Stod och grina i hissen... kastade mig i sängen på rygg så fort jag kom in i lägenheten.

Sen lagade jag middag och så har jag inte hunnit något direkt mer...

Nu ska barnen strax lägga sig!

Värstinnan är gullig och tar hand om tvätten... jag hade plockat ihop olika påsar åt henne så att bara var till att stoppa in dem för henne.

Nu är hon och småtjejerna nere och hämtar upp tvätten...

Kanske det blir en film när alla barnen sover om inte jag redan har somnat då!

Kommentarer
Postat av: ila

Det är skönt när ungarna ställer upp -hoppas du blir piggare till i morgon/kramen ila

2009-10-12 @ 21:15:13
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: Anonym

Hejsan! du verkar var en väldig kärleksfull mamma :)

- var har du och dina barn era rötter ?

2009-10-12 @ 21:58:09
Postat av: vilsen

VAR RÄDD OM DIG!

Varma kramar från mig...

2009-10-13 @ 09:52:12
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: Mimia

Anonym: Kärleksfull mamma... hihi ;) skrev ju nyss ett inlägg om att jag hatar barn! Nej men alla mammor älskar väl sina barn mest av allt i världen.

För personliga frågor bör man inte vara anonym!



Ha en bra dag!

2009-10-13 @ 12:30:48

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0