Slödag

2009-10-09 @ 12:55:55
J*klar vad slöa vi är idag Värstinnan och jag!

Klockan är snart ett och vi har inte ätit frukost än. Vi har inte gjort någonting vettigt heller... bara flamsat!

Jo jag har skruvat på alla ringarna på byrån... ett helt dagsverke! Om jag nu bara kunde komma iväg till IKEA också så skulle ju hallen vara helt klar sen...

Idag måste vi i alla fall köpa presenter till kalaset imorgon... hittade ingenting igår!

Jag har blivit gammal och grå och klarar inte längre av att ha barnen med mig när jag ska handla något... de är så jobbiga... tjat och kiv! Så mycket bättre att gå utan dem!

Nej... nu måste jag väl se till att vi får något i oss...



Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0