Söndag eftermiddag

2009-10-18 @ 21:36:24
Prinsen hämtade mig vid jobbet och så åkte vi och handlade lite. Väl hemma lånade han min dator en stund... han har inte hunnit skaffa något internet ännu.

Jag satte igång med maten... kycklinggryta med ris. Till efterrätt blev det äpplepaj med vaniljsås.

Alla utom Divan... som vid den tiden satt på tåget hem från huvudstaden... var närvarande. Kul att ha alla samlade! Det var ett tag sen som hela familjen åt middag tillsammans!

När Prinsen åkte tog han med sig lill Maran och hennes kompis, dem skulle han släppa av hos pappa på vägen hem. Värstinnan åkte till the Man... hans mamma kom och hämtade henne! Så nu är här tomt på ungdomar!

Småbarnen sover... endast lill Fan är vaken! Han kom plötsligt på att han hade skolarbete som absolut måste vara klart tills imorgon. Han sitter vid bordet och skriver flitigt... inte en endaste gång har han bett om hjälp eller undrat över något. Jag får titta igenom hans arbete sen och se hur det ser ut.

Jag är så trött...

Nej nu ska jag sätta igång och plocka lite här. Jobbar kväll i morgon och det är inte så mycket jag hinner innan jag ska iväg. Måste gå hemifrån vid elva...

Värstinnan hade lovat att tvätta imorgon och jag var så glad... för det finns inte några rena kläder direkt. Strax innan hon gick var hon nere och ändrade tiden tills på torsdag... hon ville hjälpa till men bara på sina egna villkor.
Jag kan inte vänta tills på torsdag så jag får helt enkelt gå ner och ändra den imorgon igen.

Nu ska jag ta mig en runda på mina favoritbloggar och läsa vad nytt som hänt... sen blir det plock och så sängen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för hjälpen med bloggskrället nu funkar det :)

Kramar

2009-10-19 @ 15:54:39
Postat av: Mimia

Therese: Det var så lite så! :)

2009-10-19 @ 20:09:33

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0