Tror jag ska shoppa idag...

2009-10-07 @ 11:03:22
... för det suger efter shopping i magtrakten!

Fast bara lite shopping då...

Den här tröjan skulle gärna få flytta in i min garderob...



Eller jag kanske hittar en mysig med stor lös polokrage! Vilket jag älskar...

Smidesknopparna ska också inhandlas idag och sättas på... och voila så är byrån helt klar! Uggs till Värstinnan står också på listan. Och lille Bror behöver kläder... oj oj... listan kan göras lång. Jag kan fortsätta i all evighet!

Vi ska ju överleva tills nästa kassafyllning också...

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej just nu vågar jag inte ta risken att hon ska hitta mig igen. Jag ska köra på den "nya" låsta adressen ett tag och sen när allt lugnat sig flyttar jag tillbaka igen. Det är verkligen hemskt det hon sysslar med och det påverkar en så mycket. Jag har kännt henne i nästan 6 år och hade aldrig kunnat föreställa mig att hon skulle bli så här. Usch och fy. Förresten, jag var inne på HM och såg såna polotröjor med stor lös krage. De var gjorda i mjukt material som inte sticks och var bara såååå snygga!!! Köpte en svart och en petrol :)

Kramar

2009-10-07 @ 12:07:50
Postat av: Mimia

Therese: Ja, jag såg dem på H&M och var faktiskt inne på webshopen o skulle beställa en, men så var det ett barn som började att gnälla så det var bara till att logga ut igen. Mamma ska inte ha några kläder!

2009-10-07 @ 13:12:35
Postat av: Marie

2009-10-08 @ 18:55:59
Postat av: Therese

Vet du vad, jag tycker du ska beställa dem för jag fick ett mail med en rabattkod på 15 % på hela beställningen som du kan få om du vill :D

2009-10-08 @ 18:56:56
Postat av: Therese

Sorry det var 10 % rabatt om man beställer innan den 18/10 koden är 8523! Unna dig något fint, det förtjänar du!

Kramar

2009-10-08 @ 21:33:34

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0