Vacker höstdag men...

2009-10-13 @ 13:04:08
... jag personligen tycker att den känns lika kall som en vinterdag! Vart tog den där mellantemperaturen vägen?

Den senaste tiden har jag haft en tanke i mitt lilla huvud... jag skulle så gärna vilja göra en resa med ALLA mina barn! Till en varm plats... där vi kan
sola bada och gå ut och äta på kvällarna.

Men hur ska jag genomföra denna enligt mig splendida idé? Och vill barnen överhuvudtaget resa bort med sin morsa?

Vi har faktiskt aldrig någonsin varit på en semester tillsammans...

Tråkigt!

Sitter... eller rättare sagt står på jobbet nu (vi har höj och sänkbara skrivbord) och det ringer på för fullt...

Ska på lite utbildning snart och det är ju alltid kul. Dessutom ska jag nu när jag har blivit månadsanställd introduceras i det interna systemet... det vill säga... att jag måste lära mig tidsystemet och lägga in mitt eget schema och stämpla in och ut och dessutom ska jag nu kunna flexa om jag vill det. Wow!

Tror inte det blir några problem med tidsystemet då jag tidigare arbetat som administratör och arbetat med just sånt... fast då var det ju inte jag som la in scheman jag mer korrigerade dem.

Det blir en lång eftermiddag och kväll... slutar inte förrän kl 21:00 och då ska man ta sig hem också i den svarta natten... buhu!

Har redan pratat med både Divan och Prinsen idag... älskar de där nästan dagliga samtalen. Önskar bara att jag kunde pussa och krama på dem varje dag också!

Nej nu ska jag gå och hämta mig en cappucino och sen sänka bordet och sätta mig...

Kommentarer
Postat av: angel.värst-innan

Yees , i´m leaving you... Orkar inte mera med de här! Fy faan! haha de låter som vi är gifta mamma:) ne men jag ska faktiskt lämna dig idag.. kommer nog imorgon. måste vara me the man också. vi ses imorgon<3 pusss och ja jag ska väcka ODJURET innan jag går:)

2009-10-13 @ 13:23:09
URL: http://chilenitauno.blogg.se/
Postat av: only me

låter som en mysig idé. Ni får väl boka ett halvt hotell =)

2009-10-13 @ 13:42:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Frida

Hihi det låter verkligen mysigt att åka iväg hela familjen bara sådär <3 kan jag också få följa med till det där varma landet?? hehe det låter så mysigt att bara sola och bada och äta ute på kvällarna istället för att behöva vara kvar här i kalla Sverige (A) kramar/ Frida

2009-10-13 @ 15:21:46
Postat av: Monika

Jaaa, du resa bort tillvärmen är ju inte helt fel, hoppas att du hittar någonting som skulle passa er allihopa. Fast åka med tonåringar är inte alltiid det lättaste...jag kommer ihåg när vi för några år sedan åkte iväg till Thailand och ,ettan inte fick vara hemma i 2 veckor själv...Resultat? En tjurig tonåring som satt på hotellrummet och var totalt odräglig:)Ännu i dag tror jag på fullaste allvar att han försökte hitta en möjlghet att anmäla oss för barnmisshandel(minst)vi hade ju tvingat honom att åka till thailand!!!Aaaaah det är inte lätt att vara älskad förälder alltid hahaha

2009-10-13 @ 15:33:24
Postat av: Mimia

Kära vänner: Jag spekulerar bara! Tror inte att jag har råd... (får nog spara ett par år)... att resa bort med allihop. Fast jag vet att alla skulle vilja, så inte skulle det vara några tjuriga tonåringar med på resan. Det lär nog inte bli mer än en mammas drömmar... :(

2009-10-13 @ 16:58:23
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Ja de är verkligen fint :) nej usch snö vill jag inte tänka på :(( kommer vara enormt orolig varje dag när älsk ska till och från jobbet och upp och nedför alla jäkla backar!

2009-10-13 @ 17:06:27
URL: http://candis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0