Vilodag

2009-10-25 @ 11:01:32
Igår storhandlade vi och städade...

Idag blir det vila... man ska väl i alla fall kunna ta det lugnt en endaste dag under veckan?!

Prinsessan är fortfarande på sitt pyjamas party, lille Bror och lill Prinsessan tiggde sig precis till varsin "after eight" choklad som de sitter i soffan och mumsar på...

Lill Maran med två kompisar och Värstinnan (som oväntat kom hem igår igen?) sover fortfarande sin skönhetssömn... hur det nu kan gå till i det oväsen som småbarnen för.

Lill Fan är på sin dans, men kommer snart tillbaka nu...

Igår kväll hade vi lite liv här... Prinsen kom med 2 av sina kompisar..."mina extra söner" och lill Maran hade med sig två kompisar som skulle sova över. Kul!

Undrar om det går att tvätta fönster idag... tror det va?!

Just det... vila var det!

Fyndade två kuddar och två kuddfodral på Jysk igår... 2 st 50X50 kuddar för 25:- vardera och så två kuddfodral även de 25:- styck. Blir fina i soffan tillsammans med de jag köpte häromdagen. Jag fyndade även ännu en vit ram till mina bilder som ska vara i hallen... den hade plats för 5 foton.

Undrar när jag kommer att få tummen ur och gå och framkalla bilderna som jag gjort i ordning?

I morgon jobbar jag dag och måste upp vid 5. Resten av veckan har jag bara kvällstider... Typsikt, för den här veckan hade jag behövt förbereda Värstinnans fest hon ska ha på fredag. Hon kommer inte att bli glad på mig...

Ungarna och jag käkade cornflakes vid sjutiden... nu vill de ha riktig frukost säger de... så jag får väl vara en god mor då och plocka fram lite gott åt dem.

Ha en skön dag!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0