Alldeles strax är det dags...

2009-09-26 @ 22:19:28
... för en kopp thé och en god smörgås!

Mera mammamys väntar...

Tre barn har somnat och det är bara en kvar to go... han (lill Fan) är envis som synden och vägrar att gå och lägga sig, fastän han ska upp ganska tidigt i morgon för att sticka iväg till sin dansgrupp.

Men nu har han i alla fall lagt sig ner i soffan och tagit på sig en filt... betyder att han snart slocknar.

Lill Maran (som jag är väldigt besviken på) skulle ha varit här idag, men hon har som vanligt inte dykt upp!

Värstinnan är borta och rider och har kul hela helgen... saknar henne något enormt när hon inte är här, det är kul att ha någon att flamsa och skratta med.

Divan is a very busy woman och har inte så mycket tid över till familjen... fast hon finns där hela tiden i telefon och via sms.

Prinsen skulle ut och fira en kompis födelsedag idag...

Lill Fan och Prinsens andra lillebror är nästan jämngamla och de brukar leka bra tillsammans. Idag hade de en kul stund då vi var ute och handlade...

I morgon jobbar jag kväll... usch... ska jag behöva uppleva det kusliga mörkret där borta igen. Vänjer mig kanske snart, för det lär ju bli fler sena kvällar.

Nej , nu ska jag... i väntan på att lill Fan ska slockna välja ut vilka bilder jag ska göra om till svartvita och ha på väggen...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: ila

Hoppas det blev ett mysigt mammamys/nattkramen ila

2009-09-27 @ 01:19:07
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0