Dimman låg tät...

2009-09-18 @ 10:19:55
...över dalen i morse! Den följer ån precis... och efter ett par timmar fram på morgonen lyfter den sig sakta för att sen tunnas ut och försvinna.

Idag kändes det lite kallt och jag frös faktiskt om fingrarna... det märks så tydligt nu att det inte är sommar i luften längre.

Idag är jag hes och har stora problem att prata i telefon... fast kunderna är överseende... sitter och suger på halstabletter bara för att hålla halsen mjuk och len. Jag har inte ont i halsen utan är bara hes...

Sitter här och undrar om Värstinnan rusat upp på morgonen för att skriva på sin blogg... igår satt hon som klistrad vid datorn. Hihi!

Nu ska jag ha lite terminalrast och äta en smörgås... är hungrig!


Kommentarer
Postat av: mammagladh

Morgondimma kan vara sååå vackert!



Tack för din kommentar om allt och berömmet om headern. :-)

2009-09-18 @ 14:13:03
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0