Fick precis en ...

2009-09-15 @ 09:08:50
... god kopp kaffe av lill Fan!

Kaffe,iskaffe, te och choklad har han pejl på... på det området är han en mästare !

Jobbar kvällen idag också... får se om jag får med mig Värstinnan när jag går så att hon kan inhandla sina dansskor...

Det dansas en hel del bland invånarna vårt hus, bara i vår familj är det ju tre stycken som dansar... hos grannfamiljen blir de tydligen två stycken idag!

Jag får väl börja jag också... går ju faktisk omkring och vill dansa zumba, den där träningsformen där man dansar sig fram till en ...hm... vältränad kropp. Fast jag vet inte riktigt hur det ska fungera ihop med min stelhet... och det verkar ju som att ju mer jag rör mig desto stelare blir jag efter...

Idag ska jag fotografera solrosor på väg till jobbet! De är så ståtliga och vackra...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahaha, jag tycker inte att det är ett hemskt namn har bara så svårt att se mig själv som annelie olsson :)

2009-09-15 @ 13:42:28
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0