Filmtajm

2009-09-26 @ 11:06:34
Igår köpte jag ett gäng filmer som jag och Värstinnan ska se vid tillfälle...

Jag tjuvstartade lite och tittade på en av dem vid mitt mammamys igår kväll!

Det var en fin film... om än lite udda. Kärlekens båda ansikten hette den och handlade om en kvinna som längtade efter kärlek och ömhet och om en man som ville leva ett liv utan sex och kärlek.
De träffas och kommer jättebra överens, bestämmer sig för att gifta sig med varandra men de har en sträng  överenskommelse... att aldrig gå till sängs med varandra!

I rollerna ser vi Jeff Bridges, Barbara Streisand men också Lauren Bacall och Pierce Brosnan.




Man får sig en liten tankeställare av filmen...

Att leva i ett förhållande som bygger på vänskap eller i ett förhållande som bygger på sex. Trygghet, kärlek, vänskap, sex...

Vilken typ av förhållande vinner i längden?


Kommentarer
Postat av: SveaMys

Låter himla mysigt:)



Tack själv för dina fina kommentarer. Din blogg är väldigt mysig!

Ha en skön lördag:)

2009-09-26 @ 11:14:06
URL: http://sveamys.blogg.se/
Postat av: Bextra

TOPPEN BLOGG! Har följt din blogg ett tag och tycker den är toppen.



Vill du läsa något som handlar om:

Skvaller

Rykten

Kritik

Nyheter



Kolla gärna min! bextra.blogg.se

2009-09-26 @ 16:38:11
URL: http://bextra.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0