Från bråk och tjat till...

2009-09-06 @ 22:02:47
... glädje och vänskap!

När Värstinnan var liten hamnade hon alltid i tvister med min bästa kompis. Kompisen är sträng och bestämd... och Värstinnan var busig och envis.

Oj oj vilka fíghter dessa två damer har genomstridit mot varandra...

Men nu flera år senare... verkar det som att DÅTIDEN är glömd för nu är det bara pussar, kramar och skratt som gäller. Så fort väninnan kommer till Göteborg för att hälsa på så frågar hon efter Värstinnan och så ringer hon henne. "Jag är här nu.... Kom hit!"

Och fort som ögat dyker Värstinnan upp hemma och en trevlig kväll tar sin början...

Det skrattas och skämtas... ibland rentav skriker vi utav skratt... glädjetårarna sprutar! Det är ingen hejd på det roliga...

Jag älskar dem!

    


Kommentarer
Postat av: Micke

Tyvärr så funka inte filmen så jag får utforska mina skräckfobier en annan dag gissar jag. Önskar godnatt :)

2009-09-06 @ 23:02:18
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0