Frankly my dear, I don't give a damn...

2009-09-21 @ 23:31:21
Denna eftermiddag/kväll har de två krassliga damerna (jag och Värstinnan) tillbringat i varsin soffa med var sin varm pläd tittandes på klassikern Borta med vinden...

Det var första gången för Värstinnan och andra för mig... jag läste också boken för många år sen.

Värstinnan tyckte om filmen och att den blev bättre och bättre ju mer man kom in i den, fast slutet är ju inte riktigt så som man vill att det ska vara.



I förmiddags tittade vi på Kärlek på menyn ... och den tyckte vi jättemycket om.



Och nu avslutar vi vår kväll med
Bridget Jones Dagbok

Det blev film för hela slanten idag... med små avbrott till köket för att fixa middag osv...

Kommer att sova gott i natt tror jag!

Kommentarer
Postat av: ila

Men götapetter vilken film maraton -och vilka mysiga filmer sedan/kram ila

2009-09-21 @ 23:37:23
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0