Godmorgon söndag!

2009-09-27 @ 10:55:42
Inte en solstråle så långt ögat kan se...

Riktigt grått och trist!

Som vanligt är det full rulle på ungarna... lill Fan kommer strax tillbaka från sin dans. Prinsessan sitter och tecknar. Lill Prinsessan och lille Bror leker med dockor. Och jag satt mig precis här...

Måste ju göra min bloggrunda... och besöka alla mina fina bloggvänner!

Jag ska alldeles strax färga håret, sen ska jag plocka lite här hemma och förbereda maten... sen tror jag nästan att det är dags att ge sig av till jobbet.

Jobbar till nio på kvällen...

Hallen ser fin ut! Vet inte om jag behöver måla en gång till... för det ser jättebra ut! Får rådfråga Prinsen när han kommer för att hjälpa mig med eluttagen.

Fast nu passar inte vardagsrumsväggarna in längre... usch då... nu måste jag göra om där också! Och det VILL jag ju VERKLIGEN inte göra... eller? Jo, det är precis vad jag vill och SKA göra...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Vinnie

Lika grått och trist i Malmö. Hoppas arbetsdagen går snabbt.



Vill du bli min prenumerant på blogglovin? Tänkte lägga till dig och även länka hit.



Han en härlig söndag:)

2009-09-27 @ 11:59:42
URL: http://sveamys.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0