Här sitter jag och har...

2009-09-20 @ 11:34:13
... rast! Har redan jobbat i flera timmar...

Kom i säng sent och då kunde jag ändå inte somna, när jag väl somnade... ja då vaknade lille Bror och var pigg. Fick honom inte att somna igen förrän vid halv 5 och då skulle jag nästan upp.

Känner mig helt slut!

Läste precis ett blogginlägg hos en av mina bloggvänner om Fikonmarmelad... och gud vad jag blev sugen på en nybakad fralla med fikonmarmelad på. Ljuvligt gott... men väldigt sött! Så man kan bara ta lite på mackan...

Slutar klockan två idag och då ska jag hem och sova! Tror jag...

Kommentarer
Postat av: Singelpappans

Det är sååååå gott! :-)



Vet du vad fikon heter på Arabiska? Jag är lite nyfiken...



Ha en riktigt skön dag, även om du har fullt upp!



Kram

Postat av: angel.värst-innan

bra då slutar du snart, skynda dig hem !!

2009-09-20 @ 12:49:54
URL: http://chilenitauno.blogg.se/
Postat av: angel.värst-innan

ja.. men inte bara barnen som är det!

2009-09-20 @ 13:05:23
URL: http://chilenitauno.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0