Här sitter man...

2009-09-14 @ 18:40:35
... och äter choklad på jobbet!

Undrar om kunderna hör att man har hela munnen full? Aja baja... men jag bara älskar Plopp med fyllning av saltlakrits.

Pratade precis med Värstinnan som håller ställningarna där hemma... hon hade lagat underbart god middag till dem. Hon kan det här...

I morgon ska jag belöna henne med ett par dansskor! Bannemej!

Det ser så dystert ut ute... man märker att det inte är sommar längre... fast jag tycker ändå inte att hösten riktigt har börjat ännu... det är inte så mycket löv som har börjat gulna ännu.

Sitter här och funderar på vad ungarna behöver för nytt... det är en massa saker... de växer ju så det sprakar! Väntar fortfarande på att kunna passa in en tur till Ullared, det ska ju stämma med både pengar och tid, Prinsen jobbar ju hela dagarna.

Håller på att ändra lite på designen... men det blir inte nu med en gång... utan det är bara ett pysselprojekt för att lära mig mer.

Nu ska jag plugga lite...

Kommentarer
Postat av: ila

Vi ska nog kolla på dansskor till en till /kram på dig/ila

2009-09-14 @ 23:11:23
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: ia

GUD vad jag älskar den Ploppen jag med... Det riktigt vattnas i munnen på mig nu.. hihi

2009-09-15 @ 08:21:10

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0