Idag tänkte jag att vi skulle...

2009-09-15 @ 09:01:31
... snacka om badrum!

Hur ser ditt favoritbadrum ut? Stort eller litet? Dusch eller badkar?

Här i vårt hus är badrummen ganska så små och det är svårt att göra något extra... man får helt enkelt hålla till godo med det som finns. Badrummen är ganska så nyrenoverade och då fick man välja om man ville ha dusch eller badkar. Jag valde badkar eftersom småbarnen gillar att bada... och även jag själv älskar att ta ett avslappnande bad.

Om bara vissa kunde lära sig att stoppa smutstvätten i tvättkorgen... då skulle jag bli väldigt glad!

Här är ett par olika varianter av badrum...















Lite blandade stilar... vilken föredrar du?

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj, oj ! Vad sugen man blir !!!

Jag skulle hemskt gärna ha något i stil med bilden med gungstolen !

Däremot inte med laminat eller parkettgolv, som på bilden...

Har själv ett rätt nyfixat badrum, men storleken och modellen på rummet gör en väldigt begränsad vad gäller inredning.

Har en gammal inredd sk kattvind, med snedtak, så det är långt och smalt.

Tycker dock jag löste det bra planeringsmässigt, men plånboken satte ju stopp för det exakta utseendet...

Här hemma har vi tydligen monster i både tvättkorg och diskmaskin, för det verkar då vara väldigt svårt att stoppa saker i någon av dessa, trots år av tjat. =D

Ha det gott !!! =)

( Har klickat på några annonser igen. Hoppas det var någon som betalar per klick ! =)

Du får väldigt gärna gå med i onlinebingo via min blogg, ifall du gillar att spela.

De är helt galna och betalar ut 264 spänn för varje registrerad ny medlem som jag fixar.

Inget krav på att du ska sätta in pengar, eller lämna några känsliga uppgifter.

Inte får man några virus eller konstigheter om man går in på deras sida heller.

http://karin.hermansro.se/?p=964



Vi hörs fler gånger ! =)

2009-09-15 @ 11:24:25
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Soulsister

Jag gillar en gammal romantisk stil, men inte för mkt pråll för det ska vara lätt att hålla rent. Sen måste det finnas levande ljus...så gärna lite väggljusstakar, I LÖÖÖV! Så en kombination av 1:a o 3:e badrummet hade funkat :)

2009-09-15 @ 18:17:14
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: only me

gillar nog nr 1 bäst.

2009-09-15 @ 19:00:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Mina damer: Jag tycker att allihop är fina, sen beror det väl mycket på hur man bor också när man väljer hur det ska se ut!

Jag tycker också mycket om det där lantliga, men det måste vara ett rum för vatten... så inga trägolv och inte FÖR mycket saker som Soulsister skriver, det ska ju vara enkelt att hålla ordning och rent.

2009-09-15 @ 21:16:07
Postat av: Jenny

Ååh så mycket snyggt. Själv föredrar jag lantlig stil eftersom vårt hus är gammalt - ettan & trean skulle nog kunna bli en intressant kombination.



Fast eftersom vi nyss gjort om köket så vågar jag inte nämna ordet badrumsrenovering - än på ett tag... :)

2009-09-16 @ 18:27:46
URL: http://drefseryd.wordpress.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0