Jag är kär...

2009-09-25 @ 10:21:34
... i ett hus!

Det ligger alldeles i närheten och det är till salu...

Och eftersom jag är fattig som en kyrkråtta så måste jag helt enkelt förlita mig på ödet och ta en stor chansning och helt enkelt spela på LOTTO eller något liknande.

Någon gång så borde det ju bli min tur att få vinna lite... hm... fast jag är ju ingen storspelare precis, kanske har spelat LOTTO si så där en 10 gånger i mitt liv...

Huset har en stor inglasad veranda... ett underbart sommarrum! En trädgård med fruktträd... Trädgården är insynsskyddad och man har utsikt över hela bygden... *drömmer*


Det är tur att man i alla fall kan drömma... och det är aldrig försent, man får inte ge upp!

Någon gång är det min tur...

Kommentarer
Postat av: ila

Självklart är det din tur nå´n gång - ta ett kort på huset -ha det i din väska och gör det till ett mantra -det har funkat för andra -Grattis till jobbet förresten Anna skvallrade/kram ila

2009-09-25 @ 10:51:17
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0